Valla kararımı verdim sabahtan aksama kadar resmen hem aglıyor hem meme diyor hemde emiyor. Once kıyamadım daha emzırırım diyordum ama olacak gıbı degıl. Sımdı memeden tıksındırırsen sana olan guvenı yıkılır diyor drlar. E ben nasıl yapacam lutfen yardım edın.zaten 2 yas sendromu var durmaksızın ağlıyor. Caresız kaldm