Oglumunannesiyim Bebeğinizi salıncak yaptınız mı kaçıncı ayda salaldiniz 2 aylık oğlum ben kurdum yavaş yavaş sallıyorum cokmu.erken olmuş acaba siz kaçıncı ayda salaldiniz
Ohaezgi Oglumunannesiyim oturan salıncak mı? Eğer öyleyse erken biz 6. Ayda kurduk 5 aylıkken oturmuştu desteksiz ama yinede bekledik 😇
bidibidibidi Oglumunannesiyim kiracıyım ev Şahin alt katımda oturuyor. Maalesef izin vermiyor öyle şeylere. Babamda sağolsun ayaklı salıncak aldı ama ondan da çabuk sıkıldı. En fazla 15 dakika kalıyor içinde
Annesivekizi 3 aylık falandı galiba ayağımda salladığım. Şimdi 2 yaşına girecek. bi çocuğum daha olacak hala salıncağa cesaretim yok duyduğum örneklerden dolayı