Mdmd Bende mi sorun var bilmiyorum kimsenin kalan yemeğini, ağzının değdiği şeyleri yiyemiyorum buna bebeğim de dahil. Siz bebeğinizin yarım kalan yemeğini yerken tiksiniyor musunuz?
3MelekAnnesi3 Mdmd bende siz gibiyim aynı aynı hatta fazlası babası oglumun agzından alır yer o derece ama ben yarım kalan yemegini bile döküyorum bana cocugundan mı tiksiniyon diyolar ne alaka bu bir huy yiyemiyorum zorla mı yaa
Caglarass Mdmd Tiksinmem diyebileceğim bi eşim bide oğlum var o yüzden yerim 😊 Naciye07 Ahahahah bu ben. Hatta sürekli dile getirdiğim için dalga konusu olmuştum 😂😂
TheBaby Mdmd Ben yiyemiyorum. Asla yiyemem. Kendimi bildim bileli öyleyim. Annemden babamdan kardeşimden kalanıda yemezdim. Hele aynı kaşık çatal bardak asla kullanmam. Eşimede aynıyım valla. Bu titizlik hastalığındanmı oluyo bilmiyorum. Ama mesela oğlumda öyle alıştı. Sanırım benden dolayı. Kızımda böyle olur bence
elifineylulu Mdmd Ben yerim ama eşimde aynı sizin gibi yiyemez bende hiç sormam da üstelemem de yiyemiyorsa niye zorlayayim ki herkes aynı değil sonuctab
Nesrincente Mdmd yerim ki zaten kendide veriyor bana emzik olsun ekmek olsun kendı ısırır bana da verır mecbur yıcez, 😃