Kızlar merhabalar ben az once biontec asi oldum ilk doz 40 gubluk bir bebegim var asiyi yapan hemsire 6 8 saat emzirme ilk sutunude sagip at dedi. Bazi bebeklerde vucutta dokuntu yapiyormus. Asisini olup hemen emziren varmi acaba. Cunku dogru duzgun mamada almiyor kizim ne yapacagimi bilemedim