BabyAsiia çocuğa eziyet etmeye gerek yok. İlaç vermek için illaki ateşi olmasi gerekmiyor. 3 aylık henüz. Doydugunu henüz bilmiyor fazla besleniyor olabilir. Karnı ağrır ağlar. Çıkarsa da gazı vardır ağlar. Bir yeri ağrır ağlar.eger gerçekten birşeyin sebep olduğu bir aglamaysa fitil verilebilir. Çocuk susmuyor bir sıkıntısı var. Niye eziyet edesiniz fitil vermemek için. 3 oğlum var. Doktorumuz da aynı bu şekilde söyledi. Ben gerçekten huysuzlandiginda son çare hep fitil şurup o an elimde ne varsa verdim. Bağışıklığı guclensin adı altında eziyet etmedim. Dusseydi bizim bağışıklığimiz düşerdi 3 oğlum eşim ben şuan covidiz. Covid olduğumuzu sadece test ile öğrendik. Hiçbir belirtimiz yok. Demek ki bağışıklığimiz sağlam.