Meydan avm’de de var oyun alanı, dün gittik ama aşırı kalabalıktı oynayamadı hiç, haftaiçi sakin oluyor, Buyaka AVM de kum havuzu ve başka etkinliklerde oluyor ama yaşlarına uyan sadece kum havuzu. Benim bebeğim de 1 buçuk yaşında ☺️ ben de sizin gibi düşünüyorum ama maalesef bu seferde yorgunluktan uyuyamıyor galiba. Dün iyice yorduğumu düşünmüştüm gece her zaman uyandığından daha fazla uyandı 😬