Merhabalar, oğlum 19 aylık ve köpek dişleri ve azı dişleri çıkmaya başladığından beri az az ama sık sık kaka yapıyor bu da pişik olmasına neden oluyor? Kakası sert olmamasına rağmen kendini sıkarak yapıyor kakayı, poposunun acımasından mı korkuyor anlamış değilim.Aynı durumu yaşayan anneler var mı acaba?