Deryaa4319 Merhaba cnm. Oğlum 4 ay 28 günlük. Son 10 gündür veya 15 çok asi. Hatta ben de bir post açacaktım. Durmadan yüzünü, vücudunu, bizleri, kafasını çizip kanatıyor. Harita gibi olmuş resmen. Eldiven takardım ama yaz geldi. Kesiyoruz tırnaklarını ama derine kadar kesemiyoruz kanıyor dolayısı ile kısa tırnaklarla bile çiziyor kendini. Ve çok huysuz. Kulaklarını da çok çekiyor. Ben diş belirtisi olabilir diye düşündüm henüz erken çıkarması belki ama belirtileri başlamış olabilir diye düşündüm. Acayip kulak çekiyor. Ha son olarak bizim ellerimizi buldu mu bırakmıyor. Aşırı yalama düşkünü oldu. Omzumuzu her yerimizi yalamaya çalışıyor. BIR şekilde eğilip yakalıyor bizi. Bana göre.en kötü ay 4 ve 5.ay arası... Oğlumu hiç böyle görmemiştim çok değişti.