BonitaDau ben söyleyeyim her ülkede kıtlık varmış çok şükür bizim marketler doluymuş onlar açlıktan birbirini kesiyolarmış hiç bişeyleri kalmamış. Heee bi de bunlar büyük bi oyunmuş çok güçlü bi devlet olmamız için çalışmalar yapılıyomuş biraz sıkıntı çekmemiz normalmiş sonu bollukmuşş evet aynen böyle düşünüyo ruh hastaları ve bugün seçim olsa yine oy verirlermiş gelde cahile laf anlat 🤷🏻♀️