Merhaba 🌸
Bulaşık makinamdan başlarda çok memnundum güzel yikiyordu.
Makinaya bulaşıkları da çok kirli koymam güzelce siyiririm.
Kullandığım tablet, makina tuzu, parlatıcı kaliteli markalar.
Ama son zamanlarda makinam bardakları mahfetti.
Yeni bardaklar aldım. Herhalde eskiler yiprandi dedim. Makinaya attim kullanmadan. Bardakların bir çıkarttım berbat durumda. Değişik bı lekeler var .
İç haznesinde temiz
Ne yapmam gerek nasıl düzelir ?