Bubenimoykum Yakın zamanda rapor parası alan var mı ne kadar yattı size? Parça parça mı yoksa tek seferde mi aldınız?
Toprakaren Bubenimoykum bana hala yatmadı ya 2 ağustos ’ta dogum yaptım bi ara 4 tl gibi bi para yattı ama o 2 aylık raporun parası idi acaba benm ki ne zaman yatar
Bubenimoykum Aselin_annesi7 benimkisi tek seferde yatmış o zaman, hep parça parça yattı seklinde okuyordum
Esila01 Aselin_annesi7 nereye başvurdunuz acaba benim 1 yıl oldu ama para alamadım sadece 300 TL verdiler
Esila01 Aselin_annesi7 çalışıyordum şuan ücretsiz e ayrıldım memurum ama bize öyle bir para yok dediler
Miniknur Bubenimoykum ben aramıştım 170 i. Rapor bitmiş gözükmüyor demişti. 2. Parça da yattı. İlk doğumdan 1 hafta sonra filan. Diğeri de 2 ay sonra sı