gocebebirbayan Kızlar bebeğim şuan 9 ay 18 günlük. Koluyla bir elinden tutunca yürüyor ama tek başına kalkmaya cesareti yok tabi. Aşağı bahçeye indiğimizde yürümek istiyor ben destekliyorum zaten. Sorum şu. Vicco ayakkabı alacağım ama henüz 17-18 numara civarı ayakları. Şubatın 4 ü doğum günü yani yaşına o zaman girecek. Yaza kadar ayakları 21 numarayı geçer mi acaba. Yani içi yünlü olandan mı alsam diğerinden mi? İkisinden biri tercihim kızlar
bikerem gocebebirbayan vicconjn bilekli modellerini tercih etseniz daha iyi olmaz mi,soldakinden kullandik biz de. 10 aylik olmadan yurudu 19 numara aldik,1 yasinda 20 numara vicco bot aldik ve 1.5 ay da onu kullandi simdi olmuyor yine vicco 22 numara bilekli tercih ettik
Nesrincente gocebebirbayan subat 5 dogum benımde oglum suan 20 21 no giyiyor 1 2 aya onlarda olmaz gıbı bence benımkını ayakları buyuk sanırım 😃
Gmze1998 gocebebirbayan bunlar baharlık ve yazlık bilekten deri olanlar kış için onlar daha iyi çorapla bile üşür bunlara yere basarsa
Beyziikoo gocebebirbayan Bebeğim neden Vicco bu güzel bir marka mı? Sanırım bir iki aya bize de lazım olur 🤭🤭
gocebebirbayan Nesrincente maşallah allahım esirgesin. Gelişimden ya da erkek olduğundandır belki bilemiyorum ama . Benim ki kız
bikerem gocebebirbayan ilk adimda bilegi yuksek modeller tercih edilir aslinda,yeni denge kurduklari icin bilek ici kemigini asmalidir,Türkiye de yalnizca bebek ilk adim olarak uretim yapan vicco kifidis ve su an yalnizca ihracat yapan bir marka var,anatomik taban olmasi da cok önemlidir. Magaza calisanlari detayli bilgiye egitimle sahiptir ve bilekli onerirler,soldakini yurume oncesi adimlama doneminde biz de kullandik
bikerem gocebebirbayan 3.5 ayda 19 dan 22 ye cikti ayağı,bunlar vicco krem olan siz de resim atmissiniz baharlik ve digerleri bilekli derken bu kadsr bilek ayak ici kemigi ortecek sekilde
gocebebirbayan Gmze1998 link atar msnz acemiyim de. Birde üstünde delikli olanlar var onlar yazlık değil mi? Ben Osmaniye’de oturuyorum. Sıcak geçiyor burası ve hergün dışarı çıkmayacağız eşim de Suriye de. Arada bir işte ekmek almaya filan giderken. Daha yürümeyi bilmiyor. Ağır olmaz mı bilek modeli adım atmasını önlemez mi
Gmze1998 gocebebirbayan ben büyük sandım pardon olur yaşına girmedi demi o zaman bot ağır geliyor ayağına ama bu delikli cinsten deri olanlar var bahara kadar götürür fuşya olan yazlık geçen sene yazlık sandalet yerine almıştım kızıma baya ince bişey atayım ben size deri olanı https://imgyukle.com/i/k1SezG bu daha iyi bahar mevsiminde yürümeye başlar dışarda nisana kadar götürür 2 numara büyük alın kalın çorapla giyecek zaten bahar olunca tam gelir ayağına benim kızıma hep vicco alıyorum gerçekten çok rahat ayakkabı fiyatınin hakkını veriyor
gocebebirbayan bikerem yani bilekli tercih etmeliyim doğru anladım değil mi? Peki erkek model kız model fark eder mi? Ben erkek modelde gri tonunu beğendim bilekli kızım için
bikerem gocebebirbayan ayak konusunda cok pimpirigim o yuzden yazdim sakin yanlis anlamayin,bilekli tercih etseniz daha saglikli olur yaza bu attiginiz modeller olabilir tabi ki o zamana yurumedi de pekisir. Bi de outletinde cok daha uygun vicco lar,Ankarada outlet magazasi var cok uyguna aliyotum acikcasi
bikerem gocebebirbayan erkek kiz hic farketmez,internetten degil de magazadan alacaksaniz yonlendirirler,ayagi etlidir,taraklidir,bilek kalinfir vs ona gore de model gosterirler,numara da denemis olursunuz,netten daha uyguna da alirsiniz
gozde111 Ben birkaç gün önce soldakini aldım kızıma direk onu önerdiler ilk adım ayakkabısı olarak vicconun mağazasında
gocebebirbayan bikerem ben osmaniyedeyim burda yok bacım ya öyle mağaza. Peki bilek model kaç numara alayım hemen küçük de gelmesin kış bitmeden
bikerem gocebebirbayan yerinizde olsam 19 veya 20 alirim. Aslinda ayagini cetvelle olcup 1 cm fazlasi hangi njmaraya geliyorsa onu alabilirsiniz. Ic etiketlerde de yazar cm olarak. oglum 10 aylikken yürüdü 19 numaraydi.
gocebebirbayan bikerem ayağı etsiz taraksız ve bileği zayıf. Kızım zayıf uzun boylu bir bebek zaten doktorlar öyle söylüyor. 8.550 g 81 cm. 9.5 aylık şuan. Kaç numara almalıyım
bikerem gocebebirbayan bileklide büyük alin onda sorun muyor buyuk olusu,kis bitmeden bosa gitmez hic degilse,20 tercih edebilirsiniz 1.5 cm far olur 18 ile
gocebebirbayan bikerem cetvelle ölçsem ayakkabı numarasını nasıl tutturacağım peki 🙍🏻♀️ Netten sipariş edeceğim içi görünmüyor 🥺
gocebebirbayan bikerem cetvel değil de mezura ile ölçsem olur mu? Kardeşlerime bıraktım ben okul malzemelerimi lazım değil diye yenisini de almadım 🥺