Hanımlar selam 6 buçuk aylığız ek gıdaya geçtik 5. Ayda tadım şeklinde bu ay da 2 ana bir ara öğün şeklinde gidiyoruz gitmeye çalışıyoruz daha doğrusu. Bebeğim genelde iştahlı ama yerken ve doyunca ağlama krizine giriyor yani mama ve meme akışında olmadığı için mi ağlıyor anlamıyorum neden ağlıyır bu çocuk her öğün bir eziyet sevse de sevmese de ağlıyor 😢