Merhabalar 1 haşında oğlum dün sabah ateşlendi wn yüksek 38 oldu diş çıkarıyor normal dedim bu sabah ağız kenarında yaralar vardı salyasındandır dedim ama sağlık ocağına götürdüm ve wl ayak hastalığı dedi hiç beklemiyordum açıkçası.başına gelen varmı nasıl geçti gerçi tedavisi yokmuş 1 hafta içinde geçer dedi dpktor ağrı yaparmı dişte geliyor bi yandan başına gelenler neler yaptı acaba