0znur Oğlumun boyu 73cm. Hangi bedeni almalıyım, rahat etsin, duruma göre gelecek kış da kullansa iyi olur
cocomelon33 0znur 7 aylık oğlum 70-71 cmdir en fazla 6.ayda 69.5 tu lcw dan 6-12 aldım şuan tam oluyor bir de 12-18 aldım giydiriyorum onu da çok büyük değil keşke 18-24 alsaydım dedim sonradan bu kışı çıkarırız ama
Emirin_Annesiii 0znur bende alicam ama tog derecesi mi oluyomus bilmiyordum siz kaç alacaksınız acaba bana da fikir olur
0znur Emirin_Annesiii benim alacağım 1,6 tog. İnternetten oda ısısına göre tog değerlerine bakabilirsiniz
Ulku_06 0znur Hangi model. Link atarsanız. https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/4966664/1767594 Ben bunu aldım. 18/24 . 1yaş, 83boy 12,5kilo erkek
Ulku_06 0znur Mobil Uygulama benim attığım. Ondandır. Dış giyim tulum benimki. Sizin uyku tulumu. E bebek e baksanız, orda da çok güzel modeller var
cocomelon33 Fatmagokce yaa öyle mi çok sevindim bir de şey soracağım şuan uzun süredir 4 numara bez kullanıyoruz 8-14 kilo diyor yazan kiloya göre bakarsak 4 numarayı çok uzun süre kullanır mıyım ona göre stok yapayım indirim zamanları