Hnm44 doktorunu değiştir. Aynı şeyleri yaşadım 5. Ay tak etti değiştirdim 5.ay 180 gram almıştı. Reflüsü var sanıyoduk bi de bizi ar mamaya yönlendirecekti gelen sütümü kesip gerizekalı.hala sinirliyim ama şuan 6.ayda 700 gram aldı sadece anne sütüyle. Mutlaka başka bir doktora göster standart kalıplardan çıkın dedi bana doktorum illa her ay topaç gibi kilo almayacak bu çocuklar