BarlasMomm Keeee benim elimde var ama normal anakucağı. Bebeğim buyudugu için uzun süredir kullanmıyorum. Bunun aynisi https://imgyukle.com/i/k1RtwU
senem9 Keeee joie sansa satıyorum. Sıfıra denk diyebilirim. Anadolu yakasıyla denetip içinize sinerse satışını yapabiliriz. Şuan sıfırı 1800₺. Ben 1000e satıyorum