kaganannesi Bebeğinizin alıştığı yanından ayıramaeığo birşey var mı? Ayı olur, sizin kıyafetiniz olur veya battaniye olur vb. şeyler işte verilmeli mi sizce alıştırılmalı mı
niloshkau kaganannesi amigurumi bebeği canım uyku arkadaşı oldu bebeğime çok seviyor😍yine örme amigurumi çıngırağı da aynı şekilde dişlerini kaşıyıp duruyor ahşap çok iyi geldi 5 ay 1 haftalığız
Hercai88 kaganannesi kuzucuğumuz var uyku arkadaşı olarak doğduğundan beri yanına koyarım ama oğlum yastığına müptela başının altından geçer ona sarılır uyur 😂
[silindi] kaganannesi bunu çok sağlıklı bulmuyorum ben yeğenim 1 yaşından beri bir battaniyesi olmadam uyumuyor ve şu an 6 yaşında... çok ufakkenden beri annesi parmağını emmesi için zorla ağzına verdi onuda yeni bıraktırabildiler... hiçbirşeye bağımlılık geliştirmesini istemem... hadi o ayıcığa veya battaniyeye veya her ne ise ona birşey oldu çocuk ne yapacak??? Gereksiz asla böyle birşeyi olsun istemem bana bile bağlı olmasın kendi kendine idare etmesini bilsin Rabbim hiçbir bebeği.anne babasız bırskmasın ama dünya fani...
kaganannesi Bende acaba alışırsam mı diye düşünüyorum da ufak bir battaniye alıp, sanırım daha çabuk dalıyorlarmış uykuya falan
kaganannesi niloshkau süper bişey aslında bende mi öyle birşey versem yoksa kücük bir örtü mü müslin battaniye gibi daha biz 2 aylığız,🙈
niloshkau kaganannesi örtü tavsiye etmem canım yani benim kızım aşırı hareketli ve ellerini kullanmaya başladığından beri sürekli yüzünü örtüyor😔 hatta üzerine artık ne yorgan ne battaniye ne de müslin bezi örtemiyorum şu an uyku tulumu araştırıyorum
[silindi] Yanından ayıramadığı tek obje benim 😅 tuvalete bile gidemiyorum. Elimi ya da bağrımdan tutmadan uyumuyor sıpa ve daha 43 günlük
Ebelfezalininannesi [silindi] aynısı ben yazıcaktım😁 seninki kücük benimki 11 aylık oldu ışık hizıyla islerimi halletmesem sanki dövmüşüm gibi aglama krıźlerine giriyo 😁
[silindi] niloshkau 😅 ben biraz bilinçlenince ufak bir oyuncak ile alıştırmak istiyorum sakın battaniye veya örtü denemeyin yıkanırken ve kuruturken bebek çok arıyormuş aynı zamanda taşıması zor oluyormuş en azından taşırken kolaylık olur
[silindi] Ebelfezalininannesi 😅 bugün oğlumu beş dk babasına verdim çığlığı basıyor geldim aldım kucağıma susuverdi babası tribe girdi bende neden durmuyor diye
YagizES kaganannesi oyuncak filimiz var onunla çok güzel oynuyor 5 ayligiz 💕🤲 birde amigurimi alişimiz var onunla sinirlenip kavga ediyor ısırıyor 😆
Uzaymekiii Bi ara ayısı vardı küçük yatarken ona sarılıyodu çok güzel günlerdi😌şimdi kolumla oynuyor uykusu gelince gece kalkarsa kolumu okşayıp uyuyo falan kolumu kesip ona vericem en sonunsa al senin olsun kızım diye😂