Merhaba arkadaşlar ben bir şey öğrenmek istiyorum ,regl bitti 5 gün geçti ve ben test yaptırdım 1.20 çıktı .İnternnete bazı annelerin 12.haftaya kadar regl gördükleri de yazıyor bu yüzden korkup yaptırdım ama 3 yolla korunuyorum ayrıca ten tene hiçbir şekilde korunmasız değdirmem.Sizce bu değer yükselir mi,korkmam gerekir mi?neden. Öyle çıktı?hamile olmayanların hep 0lı çıkıyor .