Btl25 herkesin bu konuyla alakali fikiri farklidir. Bana dogum yaptigimda ebem emzik verme hemen demisti meme reddi yasayabilirim diye. Ben yinede 1 haftalikken vermistim ve hafif meme reddi baslayinca hemen geri biraktiydim vermeyi. Sonra ebemle konusmustum oda memeye iyicene alissin 3-4 haftalikken vermeye baslayabilirsin emzigi demisti. 4 haftalikken verdiydim emzigi sadece disarida tutuyordu evde atiyordu agzindan. 2,5 aylik oldugundan sonra evdede tutmaya basladi. Sadece uykuya gecisde emiyor onun disinda istemiyor hic. Suan 4 ay 8 günlük☺️ yani demek istedigim su ki, meme reddine dahi bi belirtin olusursa hemen emzigi kaldir geri.