Ezo44 Bugün 4 aylık kontrolümüze gittiğimizde kan damlasına başlamamız söylendi vegaferon adlı ilaç verildi günde 4 damla yanlız araştırdığım kadarıyla kabız yapma olasılığı varmış böyle bir etki yaşayan var mı yada daha iyi bir kan damlası önerisi olan ?
hgm Ezo44 kullanma içeriği temiz değil ilacın bende geç fark ettim paraben ve glüten varmış 9 gün kullandım şimdi ocean aldım
Bogaannesi Ezo44 sidefer kullaniyorum ben vegeferonu biraktim 1 ay kullandim biraktim hem sevmiyordu hem uyku duzeni bozuldu birde icerigi iyi degil
askanne10 Bogaannesi sidefer bizde mide ağrısı kusma yaptı ferrum verdiler ama biz bu sebeplerle 5: ay başladık öncesi kusıyordı
Poyrazannesi12_ Ezo44 bende bugün 4 ay aşısı yaptrdm aynısını bize de verdiler henuz kullanmadk siz kullandınız mı kabızlık durumu oldu mu ?
Metesmom Ezo44 Evet bazı bebeklere kabızlık da yapabiliyor ama onun dışında içeriği de temiz değil. İmkanınız varsa eczaneden parabensiz farklı marka alabilirsiniz. Ben bestiron tercih ettim.
Tugcesilam Ezo44 bizde kullandik feruttin diye bi damla halada kullaniyoruz sayisi artri sadece hic kabiz yapmadi