eminemre99 Kızım 13,5 aylık. Kendi kendine 30-40 dakika oynuyor. Kitaplarının resimlerine bakıyor, küplerden kule yapıp yıkıyor. Yumurtalar var. Onları açıp, kapatıyor. Arkadaşımdan busy board aldım. Onunla çoook uzun oynuyor. Cırt cırtlı, hareketli kitapları var. Onlarla çok oynuyor. Benim avantajım çit olması. 6 aylıkken almıştım. Oranın oyun alanı olduğunu öğrendi ve oraya girdiğinde oturup oynuyor. Bir de kız kardeşime gitmiştik. Orada alış veriş arabası vardı. 3 gün onunla oynamıştı. Doldurup, boşaltıyor. Evde gezdiriyor. Onunla da oyalanmıştı. Bunlardan bir kaçını edinebilirsiniz belki.