2minosprenses Kizim 11 aylik atesi var ilac verince geciyor etkisi gidince tekrarliyor dok gitik antibiyortik yazdi fakat kar etmiyor oksurukte var aama o azaldi 4 gun oldu neden gecmiyor atesi ben anlamiyorum cok canim sıkılıyor lutfen akil verin ya 😔😔
Prensesannesiiiiiiiiiiiii 2minosprenses Benim kızımda ateşi hiç geçmiyordu havale gecirdi kanında enfeksiyon çıktı ihmal etmeyin götürün doktora antibiyotik tedavisine başlatır 38 ve üstünde mi ates
2minosprenses Balkupum2505 antibiyotik kulaniyoruz ama ise yaramiyor diside cikiyor ama bu kadar gun ates neden olabilirki huuzursuz oyle zor gunler yasiyoruzki istahsiz 😔
MinnakAsel 2minosprenses 3 günü geçen ateş tehlikelidir doktorlar her seferinde uyurar beni . Tekrar gösterin lütfen Rabbim şifa versin kuzucuga
Balkupum2505 2minosprenses bence baska bi doktora götürün çunki coxuklarda ciddi bir salgin var 3 günden fazla süren ateş tehlikeidir bacim
2minosprenses Prensesannesiiiiiiiiiiiii benim buyuk kizda bir bucuk yasindA havale gecirdi simdi odum patliyor atesten 38 gecince acile gitik dusurduler sonra doktora gitik antibiyortik yazdi ama ates gecmedi 4 gun oldu hala devam ediyor ilac icince gidiyor ama etkisi bitince devam ediyor
2minosprenses Balkupum2505 sira alayimda anca haftalar sonra gelir bu randevuyu zorla buldum napicam hic bilmiyorum oyle zordayimki allahim yardimcisi olsun yavrulariminda benimde 😔🤦♀️💜
Prensesannesiiiiiiiiiiiii 2minosprenses Havale çok pis bi şey Allah göstermesin bidaha yavrularımıza bundan sonra ateşi çıktığı zaman ihmal etmeden hastaneye götürmek gerekiyor tekrarı yaşanmasın diye benim kızımda kanında yüksek miktarda enfeksiyon çıktı ondan havale geçirmiş iğne vurduruyorum 1 haftadır ateşi çıkmıyor artık
2minosprenses Prensesannesiiiiiiiiiiiii ya benim buyuk kizinda kaninda enfeksiyon cikmisti allahim korusun butun yavrucaklari 🏵💜😔