Nefes4577 benim de 2 kızım: biri 3,5 yaşında diğeri 8 aylık, rsv virüs kapmış. 5 gündür öksürükle uğraşıyoruz. hava veriyorum sürekli, bir de allerset damla kullanıyorum küçüğüne. ama bir gelişme yok, sanki daha da kötüleşiyor. yarın kontrole götürücem bakalım. geçmiş olsun size