Zeh2020 yenidoğan dr kardiyoloji ye yönlendirmişti gittik her bebekte görülen iyi huylu bir açıklık dedi zamanla kapanır dedi 5 yaşa kadar süren hastalarım vardı dedi.. 6 ay sonra gittik devam ettiğini söyledi 2 yaşında tekrar çağırdı.. Henüz 8 aylığız aylık poliklinik kontrolünde dra söylüyoruz oda kontrol ediyor