Bubu bebeğine uyku tulumu giydirmeyen ve cıtcıtlı badi ile uyutan anneler bebek üşür mü uyurken kafamda sorular. Üzerini örtüyorum sabahtn beri uyanıyor Actm üstünü daldı uykuya bu kezde endişeden ben uyuyamadım
Ugggg Bubu bence üşür ben bile sabaha karşı üşüyorum ama gece ilk yatarken çok sıcak oluyo üzerini ortsemde ortmesedmde çit çitli altına mutlaka önce pijama. Ve çorap giydiriyorum
Annesininbaloglu Bubu benimde sürekli açıyor daha yeni kalktım örtmeye zıbın ve ince bir badi var üzerinde ama ev çok sıcak eğer sizinde sicaksa çok sorun olmaz kendini Z usuyorsani bebeğinzde üşüyordur
NekwaSultan Bubu evin asiri sicaksa sade zibinla yatir zaten. Ben suan terlerdigi icin tişört sortla yatiriyom cunku sabaha doğru soguk olabilio suan ama en sıcaklarda sade zibin. Oglum 👍🏻
NekwaSultan Bubu terlemesine gore ayarlayabilirsin Sabah kalktiginda terini mutlaka degis gece icinse on ve arkasina icten mendil koy istersen terledikce degis😉
NekwaSultan Bubu hic bise olmaz canım merak etme 🤗 Üzerine titresende hasta olcaklarsa oluyolar sen gerekeni yap kendince sonra Allaha emanet et uyu zaten O korumasa biz neyapabiliriz..🙃
Deletedmom0015 Bubu ya benim bebegım üşütmüş olabılır mı sesi boguk gelıyor çok terlıyordu napmam lazım
Ahsenimltm Bubu bu sicaklarda kalin giydirmek cocuga eziyettir bence ben sort ve kisa citcitli ile yatiriyorum sabah 5 gibi ayaklarina muslin ortuyorum sadece
Ahsenimltm Bubu ayrica kalon giydirince gece terlerse ve ter ustunde sogursa asil boyle hasta oluyor cocuklar
Bubu Ahsenimltm elbette kalın giydirmek bunaltır cıtcıtlı giydiriyorum fakat bacaklarınüşür mü diye iste
Babe Bubu nerede yasiyorsunuz? Ben Bursa'dayım ve asiri sicak nemli..gunduzleri tek zibinla tutuyorum.Geceleri kisa tayt ve tshrt giydiriyorum ustunu acmasina da takilmiyorum
Bubu Babe konyada yasıyorm ama evim sıcak baya ☺️ Cıtcıtlı giydiriyorum fakat bacakları soguk geliyor bana terler de sogur ya öle korkuom bende üşür mü diye
Ahsenimltm Bubu bende 2-3 gun oncesine kadar ayakli tulumla uyutuyordum. Cikardigimda ayaklari buzgibiydi gunduz ev 28 derece corap giydiriyordum. Baktim olmayacak boyke sicaga cok alisacak giydirmedim ilk basta bira soguktu ama sonra alisti vucudu
Balbebek_Egemen Bubu ev aşırı sıcak çıtçıtlı ve ince tişört var üstüne ince örtü örtüyorum açıyı ama sık sık kontrol halindeyim 6 aylık bacaklar havada örtü yüzüne düşer die valla kuş uykusu uyuyom
Ahsenimltm Elizbkrc benimkide😂😂 gordukce ortuyorum bacaklarini elliyorum eger sicaksa ortmuyorum bazen