Karalahana 4ekimannesi Leke nasıl bişey acaba neresinde? Kızımın sağ yanağında uzun zamandır böyle beyaz gibi bi leke var dikkatli bakınca belli oluyor. Çarşamba günü üniversiteye götürücem
Karalahana 4ekimannesi Kızımın yanağında olan leke de böyle daha önce burdaki doktorlar bişey demedi. Geçmeyen kaşıntısı var onun için götürcem ama yanağında olan leke de büyümeye devam ediyor korktum açıkçası
4ekimannesi Karalahana nörolojik sebebten de olabilir dedi sıçrama vs oluyorsa video çek dedi bilemedim valla babasında da var farklı yerde aynı böyle inşallah kötü bişey değildir ayağında da gül lekesi varmış
ipeku Kizlar benm bebegmdexe var yanagnda beyaz leke. Ve acikcasi bendede bi kac yil once cikti bu leke yüzümde tedavisi yok denilmişti bana 😔 bebegimi henuz götürmexm ama goturcem bende
Karalahana 4ekimannesi Biraz araştırmıştım genetik bişeymiş öyle okumuştum. Çarşamba günü üniversiteye götürcem sonuca göre sizi de bilgilendiririm. Bulunduğum bölgede fazla hastane seçeneği yok maalesef o yüzden bugüne kadar bi sonuca varamadım ben.
ipeku 4ekimannesi aynen canm benm cocuk doktoruda oyle dedi. Bende üniversiteye cildiyeye gotureyim diye dusundum ama hastaliktanda korkuyo insan ya
4ekimannesi [silindi] belirli bişey demedi sadece kayda pigment eksikliği yada düzensizliği olarak geçti takip et dedi
Karalahana 4ekimannesi Merhaba biz gittik doktora. Beyaz ben olduğunu söyledi doğuştan vardı zaten kızımda büyüdükçe büyür dedi kötü bişey değil korkmayın dedi. Sadece güneşe kremsiz çıkarmayın ve bronzlaştırıcı krem sürmeyin dedi. Kızım güneşe çıktığı an yanakları kıpkırmızı oluyor.
[silindi] 4ekimannesi her cilt hastalığı nörolojik olmaz.. bazı cilt hastalıkları hipomelanozis of İTO gibi,, beyin üzerinde de gelişir ve beyni tutma ihtimali vardır.. size tavsiyem iyi bi çocuk nöroloji ve cildiye takibinde olun..
4ekimannesi [silindi] Evet sıçrama felan olurmuş galiba o hastalıklarda onları takip et olursa videoya cek nörolojiye git dedi ondan demiş olabilir mi
4ekimannesi Karalahana kızınız kaç aylık biz daha 1 buçuk ayligiz ondan pek bilemiyorum ama sanki küçülüyor gibi geliyor bakalım inşallah kötü bişey yoktur
Karalahana 4ekimannesi 3 yaşında kızım. Bizimkine böyle dedi siz takip edin ama her çocuğun aynı olmayabilir.