dwoz Talhaninannesiii gündüz her agladıgında emzırıyorum bazen saat bası bazen 2 saatte bir geceleride 2 de emxırıyorum bıde sabaha karsı 5.5 -6 gıbı siz peki
Ciglipaf Talhaninannesiii genelde 2 saate bazen durduğunda 3 saate çıkıyor değişiyor artık geceleri de uyandıkça
Talhaninannesiii dwoz canım Aynı ben de her ağladığında emzirmeye çalışıyorum dediğim gibi arada bir 1 saat arada bir 2 saatte bir besliyorum Sabahları ama 1 saatte bir olduğu zaman verimli emmiyor Senin bebeğin göğsünde kaç dakika duruyor
dwoz Talhaninannesiii en fazla 7 dk emıyor hıc uzun emdığı olmuyo o yuzden hep terginim ac mı tokmu doyuyomu die bugun saglık ocagonda rotavırus yapıldı kılosu 6.300 cıktı ama dogum kılosu yuksekti 3.750 di o yuzden 6.300 azmıs gıbı gelio bana