Arkadaşlar göğsümde aşırı derecede şiş ve sert bezeler var ağrıyolar. Bebeğim sütümü boşaltamıyor ağlıyor gelmiyor diye kesinlikle emmiyor süt gelmediği zaman. Dün Esat marka hastane tipi sağma makinasıyla sağdım ama 50 ml anca geldi iki göğsümden. Belliki mastit oldum yarın doktora gideceğim ama mastit sonrası herkes sütün kesilicek bidaha emziremezsin komple mama ver diyolar doğrumu çok endişeliyim lütfen tecrübelerinizi benimle paylaşın 😔