Ebusarden3 bebeklerimin arası 13 ay, beklenmedik bi gebelik yaşadım 2. Cocuguma, şuan aşırı ama aşırı zorlanıyorum özellikle geceleri, rabbim yardım ediyo ama yinede çok zor, bence en ideal yaş 4 5 olmalı, sizin bebeginiz 3 yaşında nerdeyse siz cocugu yaptım ettim dogurdum diyene kadar cocugunuz 4 yaşına yakınlaşıcak bence gayet ideal, cocugunuza haksızlık yaptıgınızı düşünmeyin yani bu düşünce sonradan geçiyo sizi anlıyorum ama dogduktan sonra o düşünce kalmıyo insanda