EsnadinAnnesi Benim kızım 6 aylık tam tur dönemiyor. Emekleme şart değil , emeklemeden tutunup kalkıp yürüyen çok bebek var, yine de kontrolde doktoruna sorum
Busraugurkumsal Dorukcummmm 6 aylıkken kontrole goturdm saglık ocagında kı ebe dönmesi lazım dedı ama endişelenme döner bı anda dedı 7.8.ayda kontrol yokmus 9. Ayda gıdıcm
Dorukcummmm Busraugurkumsal başka bir pediatriste daha götürün isterseniz ama çoğu bebeğim gelişimi farklı oluyor bazısı erken bazısı geç yapıyor. Belki de sevmediği için yapmıyordur ama yine de pediatriste götürün kapsamlı muayenesi yapılsın içiniz rahat etsin
Zynpg49 Busraugurkumsal Onu düz yumuşak bir yere koy ayaklarını ellerine ver o sekilde ona yardımcı olursan yavaş yavaş dönecektir ona biraz şans vermelisin her bebeğin gelisimi aynı değil 😌
Mlkmhrrm Busraugurkumsal 9.aya girdiği gün dönmeye başladı oğlumda hiç sevmezdi yüzüstü durmayı şimdi 13 aylık yeni yenş yerde kendi kendine dönüp oynuyor merak etmeyin dönecektir
Busraugurkumsal Mlkmhrrm valla buraya yazana kadar içim içimi yıyodu Allah razı olsun hepinizden ıcım rahatladı ☺️
Merveee_94 Busraugurkumsal her bebeğin gelişimi farklıdır ama 4-4 buçuk aylıkken dönmesi gerekiyor diye biliyorum benim kızım 3 aylıkken dönmüştü bence bir doktora danışın 8 aylık bebekler kendileri oturuyor hatta emekliyorlar
Mommqueen Busraugurkumsal ilgide önemli tabi ilkti kızım benim bütün odağım ondaydı ama oğlumda kızım vardı onlada ilgilenmem lazımdı bölündüğü için ilgi bi tık gec döndü oğlum
Busraugurkumsal Deletedmom99886 emeklemesı ıcın zorlamıyorm bunu bı kac kere duydm emeklemeyıp yuruyen bebekler varmıs ama benm kızım sadece oturmak ıstıyo
Bellabells Busraugurkumsal 2. Ayda oyun halısına bıraktım.yüz üstü yatırdım ağlıyordu tabi. Alıştırma olarak yapıyorduk 10 dk falan anca duruyordu.3 aylıkken dönüyordu.6 aylıkken oturma odasına bıraksam yuvarlanarak mutfağa kadar gidiyordu.7 ay dönmek için çok geç geldi bana. 7 aylıklar oturuyor ve emekliyor
bambam333 Busraugurkumsal benim oğlum da 6aylikken dönmek istemiyordu yüz üstü de durmak istemiyordu ağlıyordu ilk önce yastık üzerine koydum öyle öyle alıştı, sürekli yüz üstü durmaya teşvik ettim baya ilerleme oldu. Zorlayın isterseniz Dr gitmek daha üzücü oluyor çünkü bı şey var mı diye düşünmekten
Merveee_94 Busraugurkumsal o zaman kendi isteği bu yöndedir oturabiliyorsa gelişiminde bir problem olduğunu sanmıyorum bizimki de tam tersi sürekli dönmek istiyor uyurken bile yüzüstü uyuyor
Mommqueen Busraugurkumsal üzülmeyin hala gec değil boş bol ilgi göstern sevin yerde oyuncsk koyup yüzüstü yatrın
gml Busraugurkumsal bizde 7 aylık olduk ilk 3.5 aylıkken dönmüştü 2-3 kere sonra hiç dönmedi şu anda da yüzüstü durmak hiç istemiyor doktor deneyin durdurmayı teşvik edin ama bu bir kriter değil gelişiminde ve emekleyenler daha geç yürür demişti hedefe ulaştığı için. Desteksiz otursada çok sık devriliyor bir de sürekli ayakta durmak istiyor tabi bizim desteğimizle
Busraugurkumsal gml aglasada sızlasada denıcm artık kıyamadmdan hemen alıyorm kucagıma kucak delisi oldu
Bellabells Busraugurkumsal yok canım ortalama 4 ayda dönüyorlar.Tummy time aktiviteleri yaparsanız daha erken fiziksel ilerleme görülebilir.netten tummy time egzersizleri yaz çıkar. Biraz desteklemen gerek bence bebeğini.