2.5 yaş daha mantıklı reis😘 Hem kendini anlatabilir durumda olacak hem kasları daha gelişmiş olacak. İlk başta altına kaçıracak, bazen hatta bilerek 🙄bunu onlara anlatarak aşmalıyız ama 1.5yaş bir bebek bunu tam algılayamaz. Benim de bu yaz sonu 2 yaş olacak, dil becerisine göre bakıp başlamayı planlıyorum. Bir de kendileri de bazı işaretler veriyorlar, bezden rahatsız olma, kaka yapacağı zaman saklanma gibi. Sonuçta her bebek aynı gelişimi göstermiyor, belki seninki erkenden hazır olacak bilemeyiz🤷♀️
İlk çocuğumda 2buçuk yaşta eğitim vermiştim, 5 günde her şey oturmuştu. Sonra da kreşe başladı güzel oldu.