Mryem33 Merhabaa oğlum 4 aylık çok huysuz sürekli ağlıyor elleri hep ağzında erken diş çıkarıcsk olabilir mi ? Ve tetagil kullanam var mı memnun kaldınız mı çok öneriliyor
Bubenimoykum Mryem33 bizimde 4 aylık resmen beni ısırıyor 😵 ağzının salyasida cabası, cok da huzursuz ama bu diş mi yoksa atak dönemi huysuzlugu mu bilmiyorum