Kbra_16 23 aylık bı kizim var ilk bebeğim o yüzden biraz zorlanmistim ama büyüdükçe her şey neden daha çok zorlaşıyor kolaylasir diye beklerken… Uyutmasi ayrı dert yedirmesi begendirmesi ayrı dert saat kaç oldu öğle uykusuna yatıramiyorum çekip gidiyor zorlamak istemiyorum guzlelikle olsun diye uğraşıyorum yok oda olmuyor ağlamadan uyumuyo çok yoruldum hiç dinlemiyor nerede yanlış yapıyorum bulamıyorum özellikle babası babannesi Vs biri olunca daha çok simariyo hiç takmıyor beni biri olunca daha çok simariyo
Oznurckose1 Kbra_16 kelin ilacı olsa misali😅 bizde 23 aylığız düzelir elbet umuduyla günlerimiz geçiyor
ozgecann Kbra_16 bizde aynı durumdayız gittikçe daha da zorlaşıyor herseye inat hep mizmiz uykusu var uyumaz uyuma dersin ağlar
Ssssraa Çok klas olacak ama, bu 2 yaş sendromu. Hepimizi zorluyor, kendi haline bırakın. Ve evet başkasını görünce şımarıyor, çünkü daha bebeklerrrr🤗
Kbra_16 Ssssraa başkasıni dinliyor 🙈 başkası olmayacak gün için de hep beraber olursak yine dinliyor da🤣