Ayyy vallahi çıldırcağım. Ek gıda ile arası hep sorunluydu ama 8. Ayda tam düzeldi demiştim, en azından kahvaltısını yapıyor , meyvesini yiyor , çorbalarını içiyordu ama şu 1-2 haftadır herşey burnumdan geliyor. Yok yani çocuk ne yemek ne emmek istiyor. Zorla her şey . Eline ekmek veriyorum ilk başlarda onu kemiriyordu artık onu da yemiyor. Dişleri çıkarken bile bu kadar zorlamamıştı. Alttan üstten toplamda 4 tane dişi var ama o hala ağzına sert bi yiyecek gelince öğürüyor ve bazen tüm midesindekileri çıkartıyor. Çok özeniyorum yani şu instadaki ya da buradaki akşam menümüz bu sabah kahvaltımız bu diye tabak tabak yemek paylaşan insanlara. Allahım ben niye bu konuyla sınanıyorum. 9 ay 26 günlük bu arada. Sizin bebeler de sizi böyle delirtiyor mu?