Kahraman4545 İc lastiği koparmama rağmen yine de iz yapiyolar ne yapabilirim ? Sleepy kullanıyorum suan prima da yapmıştı az
Annesivekizi Kahraman4545 sleepy aşırı derecede iz yapıyor büyük numara alsam bile çocuğun bacakları kıpkırmızı oluyodu. Canbebeye geçtik bi tık daha iyi
Arzubyrktrdmr Aynı sorun bendede var bebeğim daha 2 aylık bile olmadi 3 numara bez bağlıyorum sırf iz olmasın diye onunda alt kısmı bol geliyor
Ecemsu12 Arzubyrktrdmr bebegm ıkı bucuk aylık bende 3 numara bez kullanıyorum sırf iz olmasın diye ama hala iz oluyor bir cok marka bez kullandım diyebılırım ama yok hala aynı iz