aylizinannesiii Kızlar ya klima borusunun arasına yuva yapmislar balkonun her yerine tuvaletlerini yapmislar yikamaktan yoruldum yuvayı bozuyorum ama yine geliyorlar taş cali cirpi ne varsa bide kocamanlar korkuyorum ya🥵
IceLady aylizinannesiii gecmıs olsun. Alıstılar ise aslaa gitmezler. Pislettigi yerler yazın özellikle dikkat edin mikrop barındırır cok pis kokar 🤷♀️ Pireye cok musait. Cok inatcı oluyorlar ben neler yapmadım neler.
Sarikuzumalp aylizinannesiii Eğer yumurta varsa yuvayı bozmayın kesinlikle derim çünkü günahı çok büyük. Yavrular büyüdükten sonra uçuyorlar sabredin ondan sonra balkonunuza kuş filesi çekebilirsiniz. Biz öyle yaptık. Bende kuşlardan çok çektim kaç defa temizledik çok şey denedik yine geldiler. En son file çektik balkona giremediler bir daha. Biz hocaya da danıştık sadece çöpler varsa bozabilirsiniz ama eğer yumurtalar varsa kesinlikle bozmayın yuvayı demişti.
ELFIDA-1 aylizinannesiii bizim de klimanın üstüne yapmışlardı orayı kartonlarla kapattık bir daha gelmediler