Busra-97 sizde şuan ilk haftanızdasınız eşiniz yeni o yüzden takın, bizde bize göre eşim de pozitifti ama testte negatif çıktı sorun olduğunu düşündük o zamanlar. Oğlumda eşimden sonra rahatsızlandı en son ben rahatsızlandım pozitif çıkmıştım. Eşim oğlum ben sıralama o şekildeydi, ikinizinde takması gerek bence