Dilan_yagiz15 ver arkadaşım su ver hiçbişey olmaz. Suyun hiç bi zararı yok. Benim bebeğim 3 aylıkken ohoo ben kaşık kaşık veriyodum hiç bişey olmadı sen az veriyomuşsun bile. Mama yiyo diyosun daha çok ihtiyacı olur bir kaç kaşık ver ağzını temizler ağız kuruluğunu alır. İçi yanar öyle. Doktorumuzda verin demişti ve kaç tane doktora danıştım hepside ver dedi kii zaten ben 1,5aylıktan beridir veriyorum . Hiç bişey olmaz daha iyi yapıyosun emin ol buna.