Anayimbenanaaaaa canim zaten suanda tek bildiği şey emmek. Bebekler dünyaya emme refleksiyle gelirler. Senin sıcaklığını kokunu istiyordur. Suanda zaten bol bol emzirmen lazım ki sarılık falan olmasın saat başı olmasa da en az 2 saatte bir emzir. Gazını iyice çıkardığından emin ol. Eğer saat başı emmek istiyorsa emzik ver çünkü bu sefer göğüs uçların yara olur. Ama kucağında dursun kokunu alsın aranızda bağ oluşsun 😊❤