Arkadaşlar dün hırıltı vardı başlayan bugün doktora götürdüm rsv pozitif dedi ciğerler temiz dedi ama önlem amaçlı yatış yapılsın dedi bu nasıl bir hastalık perişan oldum ağlıyorum ama ne bna ne bebeğime faydası var gözlerine bakmaya kıyamıyorum.bizi ne bekliyor bilmiyorum lütfen pozitif şeyler söyleyin