Merhaba arkadaslar bebegimin dogdugundan beri asiri gaz problemi var suan 4 aylik son bir aydir 2 gunde bir yesil kaka yapiordu simdi 3 gundur kaka yapmiyor ve son kakasi sanki daha da koyu yesildi bu durumu yasayan var mi ? Dr lar pek onemsemiyor ama ben endiseleniyorum artik