Merhaba Anneler, 2 ay 8 günlük bir kızım var. Verem aşısına gittiğimiz gün akşamı ateşlendi ve ondan iki gün önce de ishaldi calpol verdim ama asla fayda etmedi. İçime bir kurt düştü ertesi gün doktora götürdüm. İdrar, idrar kütürü, kan, kan Gazı ve dışkı örneği aldılar. Ben üşütmüştür diye düşündüm ve çok korkmadım. Sonuç geldiğin de rota virüsü olduğunu söylediler. O an aklıma geldi aşısını yaptırmadığım ve üzerine düşmediğim. Oysa ki yeğenim de bu Hastalık yüzünden hastane de kalmıştı iki hafta. Kızım üç gündür perişan hastane de kaldık bugün geldik evimize. İshal kusma ateş çok zor geçiyor. Mutlaka yaptırın aşıyı eğer durumunuz gücünüz var ise asla ihmal etmeyin. Kızımın gözünün feri bir söndü üç günde. Aşı kesin olmaz demiyor ama hafif atlatmasını sağlıyor. Ve serum takviyesinden başka bit tedavisi yok maalesef. Aman anneler benim yaptığım hataya düşmeyin, ihmal gelmeyin.
Ben yaşadım başkası yaşamasın bilgilendirmek istedim sizleri 😇