Kızım grip oldu düzeldi 1 hafta sonra tekrar oldu burnu çok tıkalı, sürekli hapşırıyor, gözleri kızarık serum fizy, sterimar asla açmıyor. Ek gıdada ilerleyemedik yemiyor uyuyamıyor. Cidden şaşırmış durumdayım doktor sadece burnunu aç diyor ama olmuyor işte. Önerileriniz nedir, şurup falan kullanan var mı? Cidden yıldım artık düzen falan kalmadı