Iscan Bebeğim yenidoğan işitme testinden sol kulağı kaldı araştrma hastnesinde telrar yaptrmamiz gerekiyor ama bir türlu ulaşamadım bu gunde şöyle bşr bilği verdiler test yapabilmemiz için 3 aylık olması lazım şimdi 2 aylık bebğim varmi böyle birşey
IceLady Iscan çok sacma 🤷♀️ Oglumda ilk kulaktan geçemedi testten. Dogdugu hastane daha sonra tekrar gelmemizi soyledı olabılıyoor bazen dedi. Gittik randevusuz tekrar bakıldı düzelmişti kulagı. Devlette dogum yapmıstım
Deletedmom_13 Iscan Benim bebeğim doğum yaptığım devlet hastanesinde 3 kez geçemedi. Üniversite hastanesine sevk edildi. 3 kez de orda geçemedi. Kbb ye yönlendirdiler. Kbb doktoru baktı duymasına engel kir, su, kalıntı hiç bir şey yok denildi ve rapor düzenlendi. Bera testi için gün verdiler. Bebekler kulak gelişimini 3 ayda tamamliyormus. Bera testinin doğruluğu için 3 aydan sonra ki günlere randevu veriyorlar. 30 Kasım’da Bera testimiz var bizimde 😔 burda bende post açmıştım bilgi alabilmek için. Hastanede de bizim gibi ailelerle konuşmuştum. Hakkımızda hayırlısı bekliyoruz bizde bakalım. Sizde araştırma hastanesini arayip odyoloji bölümünden randevu alın bı bakılsın. 3 aydan sonra Bera test istiyolar
Rmkbk Iscan doğduğunda işitme testinden kalmıştı su dolu olduğu için olabileceği söylendi 5 gün sorna tekrar yapalım dedi bişey çıkmadı sizi niye sürüklüyorlar onu anlamadım .s
aysesenucar Iscan Benim kızım da ilkinde gecmedi 1 hafta sonra tekrar yaptirmamizi soylediler yaptık geçti ilkinde geçmeye bilir . Bize ikicide gecmezse baska bir hastaneye gidip farkli bir test de yapılıyor galiba onu yaptirirsiniz dedi ama Cok şükür ikincide gecince gerek kalmadı
Berlin IceLady bizde öyle 24 te doğum yaptım bir hafta sonra gelin dediler sükür 🤲🙏 sorun çıkmadı ama inşallah sizdeyse bişey yoktur 🙏
Deletedmom5284 Önce kbb bölümüne gidip kulağını temizletin, sonra tekrar işitme testine girin, 3 kere girmenizi öneririm ben, hepsinde olumsuz çıkarsa araştırma hastanesinde bera testine girmeniz gerekiyor
Iscan Deletedmom5284 onu yaptık dediğnz gibi bera testi olcak ama 3 aylık olması lazım dedi ama nette oyle bsy yazmıyor 12 aç içinde yapılması gerekir yazıyor
Deletedmom5284 Iscan ben 4 aylıkken yaptırdım, 4 aylık olmasını bekleyelim dediler doktorlar sebebini bilmiyorum
Iscan Rmkbk mrba yaz demiştın de yeni çıktık hastaneden sıvı varmiş kulakta 20 gun sonra tekrar bakılcak geçmezse ilaç yada bsyle sıvıyı alacaklar mıl sonra tekrar test olcak
sarmaliklahana Iscan hastanede bizimde sol kulak gecmedi. Ama dediler ki biz sizin yerinize randevu aldık anne karnında su kaçmış oluyor dedi 10 - 15 günlüktü hastane de tekrar yapıldı. Sorun cıkmadı. İşitme testi erkenden yapılıyor sarce bebeğin o an uyuması gerekli kulaklarına bant takıyorlar. Kalça ultrasonu 2 ay - 4 ay arası yapılması uygun.
Iscan sarmaliklahana teşekkür ederim gidecegiz bakalm iki test varmiş birtanesi 3aydan sonra yapılıyormuş diğeri şimfi yapalabirmş ona gidecegiz
Mystery06 Iscan bizimki de ilkinde geçemedi iki aylıktı ama bera için yönlendirdiler bera yspılacaktı uzman önce bi normal testi yapayım geçemezse bera yapalım bazen yanılabiliyor teyit etmiş olalım dedi ve aynı gün ikinci hastanede geçti bera yapmadılar ama geçemese o an yapacaklardı demekki üç ay olması gerekmiyor
Mystery06 Mystery06 bu bahsettiğim ikinci test daha ayrıntılı bir testti ama adı bera değildi sanırım yanlış yöndendirmeyim
Iscan Mystery06 vla bilmiyorum bizede ilk normal test yapcaklar buyuk ihtimalle geömezse bera yapılcak baklm yarın gidecegiz