Cagnımmmm Anneler öncelikle sizler iyiki varsınız ❣️
kızım 5 ay 1 günlük oldu ben de bu zamana kadar gaz yapacak şeyler yemedim açıkçası işte mercimek çorbası, nohut, fasulye vs
ama artık gaz sorunumuz kalmadı şükür yAni yüz üstü yatırdım zaman kendi kendine çıkarıyor
dicem şuki şimdi yemeye başlasam artık diyorum 🙈bir sorun çıkmaz dimi yAni tekrar olmaz gaz sorunumuz yoksa çekilecek gibi değil canım istese bile yemiyorum 🙈bebeğim o halde görmek aşırı üzücü durum oluyor
şimdiden teşekkürler ❤️❣️