Asgari ücrete zam yapsalar ne olacak? Ertesi gün verdikleri zammı fazlasiyla bizden geri aliyorlar. Çünkü onların tuzu kuru. Aylık gider hesabı yapmadıkları için, hep bizden fazlasıyla aldıkları için kafaları rahat. Sarayda yaşayan insanlar ne bilir asgari ücretle gecinmenin zorluğunu. Olan asgari ücretle geçinenlere oluyor. Allah basimizdakileri ıslah etsin. InsAllah bizim paramızla sefasını sürdükleri hayatı, Rabbim onlara da dar eder.