Merhaba kızlar 1 ay 5 günlük bebeğim var ilk bebeğim. İlk bir ay anne sütüyle beslendi buzlupa atmıştım sağıp sağıp. Pramatüre bebek emmedi. 33 haftaluk doğdu. Sütlerim bitti. Mama takviyesş yapmaya başladım sms optipro aldım bebeğim üç gündür kabız kaka yapmıyor ve çok ağlıyor doktora götürdük devlete acile. Bir haftaya alışır dedi. Sizce beklemeli miyim yoksa özele götüreyim mi. Acemi anneyim kürden bilgi verin 🙏