Masalbursa Aykizimm ben ayrı 2 bölüme muayene oldum biri yüzde 40 diğeri yüzde 6 verdi. 2 hafta sonra kurula giricem. Farklı bir formülle hesaplanıyormuş bu oranlarla yüzde 40 olur mu acaba ve kurulda neler soruyorlar biliyor musunuz