Melikeeeecansuu Oglum 6 ay 5 günlük damakları şiş doktor 1 aya kadat çıkarır dişlerını dedı. Şuan görünürde diş yok ama gögsumu emerken ısırıyor bıldıgın dişi var gbı o neden oluyor ya yanı dişi olmadı halde nasıl ısırabılıyor.